09 August 2010

Photoshop

Salam bahagia...setelah sekian lama tak update blog kini, aku kembali membuka blog yang dah jadi cam sawang ni. Bukan website lagi dah. Tetapi dah jadi Spider web kot. He...he...

Ok lah apa yang nak di kongsi hari ini ialah tentang satu software edit gambar/graphics. mungkin ramai yang pernah dengar. Untuk yang mengetahui aku mintak maaf kalau aku kurang ilmu bagi yang belum tahu software ni agak best juga ... kat sini aku sertakan contoh gambar yang aku sempat mergekan( cantumkan ). 





Apa macam? ok tak?...kepada Old Timer @ pakar  mungkin aku tak sehebat korang...tapi aku memang minat dalam bidang graphic ni termasuklah fotografi...  Jadi sesiapa juga yang berminat nak join aku berbengkel ngan aku jom! Kat mana korang nak dapat bengkel-bengkel nih? Korang klik jer kat sini  . Untuk Pengetahuan korang. Group ini menyediakan macam2 bengkel seni dan kreatif. Buat masa ini, diaorang ada buat bengkel penulisan cerpen, novel skrip drama TV, adptasi novel ke skrip drama TV, Asas Fotografi & Photoshop. Dengar cerita bengkel graphic design dan juga bengkel melukis juga akan diadakan.

Ok lah cerita banyak pun tak guna, tembak pun tak kena. Jadinya sesiapa yang berminat tu, jenguk2lah yer. Sebagai menungjukkan minat aku kat photoshop ini kita layan artwork2 aku ok?.







1 Ulasan:

Anazkia said...

hehehehe... asal jadi cam nie pulak...??? cantik.. cantik... :)

Template by:
Free Blog Templates